Pages

Thursday, April 28, 2011

Yeehaaaa, dah lepas azab

Berakhir sudah penyeksaan ku. Secara rasminya aku dah tak pegang jadual lagi..... B.E.S.T!!!!
Walaupun aku rasa, masa puasa ni aku jugak yang amik balik tapi masih lambat lagi.... aku ada masa 4 bulan lebih untuk rasa kebebasan ini HAHAHAHAHAHAHAHA

Bukannya tak suka pegang jadual, biasa-biasa je, tapi masalahnya dah lama sangat, dah 3 tahun dah, kasi la sikit masa untuk aku rehat jap dari mengurus masa mereka hahaha, bermadah lak. Orang kata sharpen the saw......

Tapi tak bermakna aku sekarang bebas 100%, sebabnya ada banyak lagi benda baru yang kena belajar.... nak uruskan duit lak ahaiii. Takpe tak kisah janji aku dan jadual di pisahkan hahaha, SUKAAAANYAAAA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...