Pages

Wednesday, April 28, 2010

reason to blog

hopefully hari ni semua akan berjalan lancar.... tolong lah dah delay nak menghantar kereta tu, hari ni cakap esok, esok cakap tulat dan seterusnya...... sian kereta iswara aku huhuhuhuhu.

jadual semua dah siap... tinggal nak masukkan projected sale ngan calculate labour jer huhuhu. siap jugak kerja aku ringan lah siki tkepala otak ni huhuhuu....

about entry kat dalam blog ni ... aku rasa la, bila ada event baru aku akan memblog. bukan macam satu blog ni aku baca, kena rajin2 tulis sehari tiga kali... ayoyo ada masa ke nak menghadap laptop atau skrin komputer sepanjang hari.... apalah yang nak di taip pun tak tahu sebab separuh masa tu dihabiskan dengan menghadap koputer je. meaning kalau sehari tiga kali... tak banyak pun ko nak cakap atau coretkan sebab mungkin yang ko blog tu hanyalah memori yang lampau.... memang la best mengimbau kembali memori2 tu tapi ..... entah la bagi aku apa yang akan berlaku dan baru berlaku lagi fresh dan menarik untuk dikongsi ngan orang kan? any opinion on this huhuhhuhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...