Pages

Friday, April 9, 2010

party at dataran ntah apa tah namanya


next week start dah tinggal seorang.... dindang gi manila ada seminar huhuhuuhu.... good luck traveling ek. aku tak mintak apa2 pun cuma jangan abuse beg aku ye... nanti malas nak mintak ganti rugi huhuhuhu.....

mesti bohsan nanti dah la astro tak de.... dvd malas nak gi beli pulak huhuhuhu.

din jangan la hangat2 taik ayam pulak nak blogging ek... kunun azam tahun ni tapi aku lak yg continuekan untuk ko huhhu




thanks 6th sebab invite kami makan2 untuk jkp korang.... terharu pun ada. bagi pihak udin , dia mintak maaf tak dapat datang sebab tak sihat....."udin ko tak nak gi 6th ke? diorang buat makan2 hari ni". "ala, aku demam la, tak pergi kut"(dalam nada yang sengau)..... tu la udin lain kali jangan amik ubat sebarangan k...... to Ira maybe lepas ni jarang2 la jumpa ko kan. hanya bila aku FB je kut kita akan bertemu.... be succesful in life k... jangan tension2 huhuhuhu......

seronok dengar diorang berceloteh kat ips... kelakar sampai pecah perut huhuhuhu

1 comment:

  1. alamak, terharu abg zerul tulis name ira ,sob2...(syahdu jap, tgkp leleh sket,wuu)...ya...kpd abg zerul juge yer, all da best in life...bc komen ira kt ur entry psl study..hehe...insyallah if abg zerul n abg din ade lg mengajar menari nnt, adala org yg menyibuk ni lg kot,yg pasti mmg will miss everything,huhu...hehe...orait, tensen sudh dikurang kn, note dat..haha...dh tak tensen dh, tesis dh setel..lega..hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...