Pages

Saturday, March 27, 2010

searching for love....

love..... cinta.... hmmmm .... malas huhuuhuhuhu

sayang...... sayang family lain ..... sayang orang lain....... kalau sayang family..... aku paling sayang mama..... then papa baru lah along......

papa sori kalau lately i kurang spend masa kat rumah..... jarang nak bergelumang ngan you.... maybe i feel akward jugak kot nak bermanja ngan you sebab....... ntah la i dont have the rite word to xplain y......

mama.... i pun tak tau naper i jarang balik rumah.... bukannya jauh pun rumah... u kat melawati i kat damansara damai..... kadang2 tu rasa macam tanggang lah jugak..... lupa nak balik. LUPA ye.....hhhmmmm alasan

along.... ko dengan ko punya life.... aku tak leh nak komen life ko panjang2 sebab aku pun ada life aku huhuhuhhu... sendiri mau ingat la kan.... but anytime i feel down i hope u r there to give some advice k.....

kalo nak cakap cinta..... aku pernah jatuh sekali jer...... u know who u r.... tapi takpe ........ aku ni bukannya leh dipercayai sangat..... tak leh nak bimbing orang pun. ilmu tak cukup lah nak membimbing anak orang....... salah satu sebab aku malas nak bercinta lagi..... orang selalu tanya aku bila nak ada gf..... bila nak kawin.... bila nak ada family..... jawapan aku yg boleh aku kasi ....... aku tak tahu.......... bila masa nya sampai aku kawin kawin lah aku ghehehehehehehe.... but for da time being.....
i feel like being solo k..........................................................


what masa sekarang ni aku ada dua buah hati yg aku belai dan manjakan tiap2 hari....... aku peluk.... cium..... tido sama2, aku bawak bercakap ........ si Simsim ngan Thaithai.... nilah buah hati aku sekarang.... untung dorang dua ekor ni sebab dapat kasih sayang dari aku...... kalo korang jeles ngan kasih sayang yg aku curah kan pada dua ekor kucing kesayangan aku ni .....Nasib ar.... hhuhuhuhhuuhu. Toto.... bukan aku tak sayang tapi aku rasa masanya dah tiba untuk dia bebas dari aku..... masa aku nak lepaskan dia pun aku rasa cam dia ckap yg dia dah ready.......
biasanya kucing kalo kita lepas kan dia akan balik rumah kita balik tapi ni tak
...... dia dah tak balik langsung...... adalah sekali dua aku ternampak dia.... tapi bila aku panggil macam dah tak kenal ngan aku lak..... tapi tak per aku rasa dia HAPPY huhuhuhuhuhuhuhu.


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...