Pages

Friday, March 26, 2010

Festival seni 2010

hahaha menggatal nak buat blog konon....... tapi kekadang tu nak gak meluah perasaan hati dan apa yg difikirkan.........

well Festival Seni 2010 masih lagi berlangsung masa aku tengah tulis blog ni..... tapi kategori tarian dah habis dah..... biasanya setiap tahun, hampir sepuluh tahun dah, waktu waktu gini aku akan tolong Din.... setiap tahun masalah yg sama..... cari lagu and train penari yang baru...... nak buat coreography belum sampai waktu lagi.... tapi setakat edit2 idea Din Dang tu boleh arr............... i believe in colaboratian of two people can create a fantastic and creative idea.

walaupun lega sebab dah habis pun pertandingan untuk kitorang, tapi masih mengharap tahun depan dapat buat lagi..... menempuh hari2 latihan, terkejar sana sini nak beli barang....... (Biasanya akulah mangsa bawak kereta) dengar lagu yang sama tiap2 malam....... well selalunya Din yg buat semua ni...... aku hanya kasi feedback tu pun kalo aku tak penat lepas balik keje. lagi pun kebanyakan kerja dia yg buat..... aku hanya tukang angguk @ geleng jer kalo dia nanya Q kat aku.......... seriously aku tak leh comitted sangat sebab kadang2 ada banyak kerje aku kat store.... sori ek din kalo tak nolong ko selalu, tapi ko kena paham situasi ek huhuhuhuhuhuhuu........

kepada juara tahun ni..... korang memang layak untuk menang and tak sabar rasanya nak tengok persembahan malam juara2 tapi apa kan daya hari tu aku kerja mid nite jadi tak sempat nak gi tengok....."agaknya" lah ..... ntah tiba2 angin datang ...... maybe.... well we'll see huhuhuhuhuuuu.


2 comments:

  1. Since 1999..ko byk bg ide...ko byk geleng dr angguk....ko byk tido dr aku...ko byk drive dr aku...ko byk garang dari aku...n byk2 lagi...really appreciate..walau setakat geleng n angguk....hehehhe

    ReplyDelete
  2. hah? benar kah pernyataan di atas? tp mmg btol pn,aku setuju...lg 1,din lg byk masak dr zerul,kekekekekke....pe pn,korang la partner yg bes....:) luv both of u...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...